Szanowna Klientko, Szanowny Kliencie,
Jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej nie jesteś w pełni zadowolona/y z dokonanego zakupu.
Nie ma jednak powodów do obaw. Nasza firma charakteryzuje się wysoką etyką pracy i przede wszystkim szanujemy prawa Klienta.
Aby ułatwić procedurę reklamacji lub zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zamieszczamy poniżej wszelkie potrzebne informacje.
Reklamacje
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Klienta odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo.
Po wykryciu wady można:
- złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
1. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: biuro@zabawkilundi.pl. abyśmy mogli jak najszybciej rozpocząć procedurę Twojej reklamacji.
2. Wadliwy produkt należy dostarczyć na adres:
ZabawkiLundi.pl
Przyborów 16
32-823 Szczepanów
3. Do paczki prosimy dołączyć:
- dowód zakupu (paragon lub rachunek). Jeżeli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden produkt, prosimy przysłać do nas ksero, oryginał dowodu zakupu zachować dla siebie.
- wypełniony formularz reklamacji z krótkim opisem uszkodzenia - do pobrania poniżej:
FORMULARZ REKLAMACJI PDF
4. Koszty wymiany lub naprawy ponosi nasz sklep.
Należy pamiętać, że odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Klientowi rzeczy.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK oraz organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.
Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres:biuro@zabawkilundi.pl.
Zwroty
Każdy zakupiony u nas artykuł, również przeceniony, można zwrócić aż do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki!
Przyjmujemy jedynie produkty nie noszące śladów użytkowania. Możesz je obejrzeć, sprawdzić jakość – tak jak w sklepie. Należy jednak uważać, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić zakupionych artykułów.
Procedura zwrotu:
1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany\zwrotu produktu na adres: biuro@zabawkilundi.pl.
2. Produkt należy dostarczyć na adres:
ZabawkiLundi.pl
Przyborów 16
32-823 Szczepanów
3. Do paczki prosimy dołączyć:
- dowód zakupu (paragon lub rachunek). Jeżeli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden produkt, prosimy przysłać do nas ksero, oryginał dowodu zakupu zachować dla siebie.
- wypełniony formularz wymiany\zwrotu - do pobrania poniżej:
FORMULARZ WYMIANY\ZWROTU PDF
Pomimo braku obowiązku podawania przyczyny zwrotu produktów, bardzo prosimy o pozostawienie takiej informacji. Będziemy chcieli uwzględnić ją przy konstruowaniu oferty naszego sklepu w przyszłości.
3. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam produktów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
4. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy o nie wysyłanie do nas przesyłek „za pobraniem” - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
5. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej: Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa.
6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Wymiana
W naszym sklepie zabawkilundi.pl wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. niedopasowany do Twoich potrzeb i wolisz inny model, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz: Zwrot), a nowy, wybrany produkt zamów w oddzielnym zamówieniu.
Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.
Zwrot pieniędzy
Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
- płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu,
- płatność PayU - kwota zostanie przelana przy pomocy PayU,
- płatność zwykłym przelewem - zwrot pieniędzy na konto, z którego dokonano płatności.