Płatność i wysyłka


SPOSOBY PŁATNOŚCI


Udostępniamy następujące formy płatności:

  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - kurierowi gotówką przy odbiorze przesyłki, oferującym płatność za pobraniem,

  • Szybkim przelewem elektronicznym PayU - lista dostępnych banków będzie widoczna podczas składania zamówienia,

  • BLIK - wybierasz w sklepie płatność BLIK, podajesz kod z aplikacji w telefonie. Aby skorzystać z płatności blik, pobierz na telefon aplikację Twojego banku. Więcej informacji o systemie blik znajdziesz tutaj: http://www.blikmobile.pl/#tutorials.

     

  • Kartą kredytową za pośrednictwem PayU - Visa, MasterCard.

    Wybierając płatność przez PayU, na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayU. Jeśli jesteś już klientem PayU, możesz się zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayU, możesz zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayU, a następnie potwierdzić płatność.

    Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana - przeważnie trwa to tylko kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayU, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia w wiadomości mailowej.  

    Bezpieczeństwo szybkich płatności elektronicznych zapewnia PayU. System PayU dba o bezpieczeństwo Klientów dzięki swojemu Programowi Ochrony Kupujących:  
                                
  • Masterpass - to usługa typu „portfel elektroniczny” . Rejestrujesz swoje karty płatnicze w systemie tylko raz. Kiedy chcesz zapłacić za zakupy, wystarczy jedno kliknięcie. Nie musisz nawet sięgać do portfela po kartę. Możesz kupować online, gdziekolwiek jesteś w dowolnym miejscu na świecie, ponieważ wszystkie Twoje dane są przechowywane w elektronicznym portfelu. Masterpass pozwala na rejestrację kart: Mastercard, Maestro, Visa.  Więcej informacji o systemie blik znajdziesz tutaj: https://www.masterpass.pl 


     
  • Tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe - skorzystaj wówczas z poniższych danych:

    75 1140 2004 0000 3802 7761 6404  
    mbank

    ZabawkiLundi.pl 
    Przyborów 16
    32-823 Szczepanów  


W tytule przelewu należy wpisać wyłącznie numer zamówienia, widoczny podczas składania zamówienia oraz w wiadomości mailowej potwierdzającej zakupy. 


Nie pobieramy żadnych opłat dodatkowych za powyższe formy płatności. W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.




KOSZTY WYSYŁKI


SKORZYSTAJ Z DARMOWEJ WYSYŁKI PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 300 ZŁ! 

Wystarczy, że kwota zakupów przekroczy 300 zł, a każda opcja wysyłki w koszyku zostanie zredukowana do 0,00 zł. 




Koszty wysyłki dla zamówień poniżej 300 zł


Płatne z góry  
Kurier  15,00 zł
Paczkomaty Inpost 12,00 zł
"Paczka +" Poczta Polska14,50 zł
Płatne za pobraniem  
Kurier 
20,00 zł
Paczkomaty Inpost 18,00 zł
"Paczka +" Poczta Polska 20,00 zł

  

 

 






Koszty wysyłki dla zamówień powyżej 300 zł


Płatne z góry  
Kurier  0,00 zł
Paczkomaty Inpost 0,00 zł
"Paczka +" Poczta Polska
0,00 zł
Płatne za pobraniem  
Kurier  0,00 zł
Paczkomaty Inpost
0,00 zł
"Paczka +" Poczta Polska
0,00 zł






WYSYŁKA JAKO PREZENT 



Aby wysłać zamówienie jako prezent wystarczy kliknąć w ikonkę prezentu podczas składania zamówienia. Do koszyka doliczona zostanie kwota 10zł.

Zamówione produkty zostaną zapakowane w dekoracyjne opakowanie i wysłane pod wskazany adres w dodatkowym pudełku.
Do przesyłki oferujemy również dołączenie ozdobnej karty z życzeniami (życzenia prosimy wpisać w polu "Wpisz tutaj treść życzeń").
Paragon za zakupione produkty nie zostanie dołączony do przesyłki - prześlemy go w formie dokumentu PDF na adres e-mail osoby składającej zamówienie.

Mamy nadzieję, że ułatwi to Państwu sprawienie radości i niespodzianki osobom bliskim.




CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA



Nasze zabawki produkowane są ręcznie. Wykonujemy również projekty naszych klientów, tak by każdy mógł spersonalizować swoją zabawkę - wyszyć imię dziecka, dodać slogan, aby zabawka była niepowtarzalna. W związku z tym dla produktów spersonalizowanych czas wykonania zabawki będzie nieco dłuższy niż w przypadku zakupu gotowego produktu bez opcji personalizacji. 


Dlatego też informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym.  

Czas realizacji zamówienia to 1-3 dni roboczych w przypadku opcji bez personalizacji oraz do 10 dni roboczych w przypadku zabawki spersonalizowanej. 


Jest to czas, którego potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Po wysłaniu Twojej paczki, potwierdzimy wysyłkę w wiadomości mailowej, byś mógł oczekiwać na jej dostawę. 




Przesyłki dostarczane są w godzinach:

  • Kurierzy DPD: w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00. Uzależnione jest to od miejsca dostawy oraz spedytora.

  • Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę. Wybierając wysyłkę do Paczkomatu, dostarczoną paczkę możesz odebrać o dowolnej porze do 72 godzin od jej dostarczenia.

 


Powiadomienie o dostarczeniu przesyłki:

  • Kurierzy nie mają obowiązku powiadamiania telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. W większości przypadków otrzymają Państwo telefon przed doręczeniem paczki, nie możemy jednak tego zagwarantować. 

  • W przypadku wysyłki do Paczkomatu InPost:

    1.Przy zakupach w naszym sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. W oknie "Uwagi do zamówienia" wpisz nazwę i numer Paczkomatu, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji. Listę paczkomatów znajdziesz na stronie:
    https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost

    2.W momencie nadania przez nas przesyłki, otrzymasz specjalny komunikat mailowy.

    3.W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę. Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 3 dni od momentu otrzymania powiadomienia.



Uszkodzenia paczki podczas transportu: 

W razie uszkodzenia paczki podczas transportu, bardzo prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.




Nasza strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies korzystając z ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Więcej na temat Plików Cookies | Polityka Prywatności