Udostępniamy następujące formy płatności:
- Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - kurierowi gotówką przy odbiorze przesyłki, oferującym płatność za pobraniem,
- Szybkim przelewem elektronicznym PayU - lista dostępnych banków będzie widoczna podczas składania zamówienia,
- BLIK - wybierasz w sklepie płatność BLIK, podajesz kod z aplikacji w telefonie. Aby skorzystać z płatności blik, pobierz na telefon aplikację Twojego banku. Więcej informacji o systemie blik znajdziesz tutaj: http://www.blikmobile.pl/#tutorials.
- Kartą kredytową za pośrednictwem PayU - Visa, MasterCard.
Wybierając płatność przez PayU, na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayU. Jeśli jesteś już klientem PayU, możesz się zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayU, możesz zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayU, a następnie potwierdzić płatność.
Realizacja Twojego zamówienia rozpocznie się, gdy tylko płatność zostanie u nas zaksięgowana - przeważnie trwa to tylko kilka minut. Po dokonaniu płatności w systemie PayU, otrzymasz od nas potwierdzenie złożenia zamówienia w wiadomości mailowej.
Bezpieczeństwo szybkich płatności elektronicznych zapewnia PayU. System PayU dba o bezpieczeństwo Klientów dzięki swojemu Programowi Ochrony Kupujących:


- Masterpass - to usługa typu „portfel elektroniczny” . Rejestrujesz swoje karty płatnicze w systemie tylko raz. Kiedy chcesz zapłacić za zakupy, wystarczy jedno kliknięcie. Nie musisz nawet sięgać do portfela po kartę. Możesz kupować online, gdziekolwiek jesteś w dowolnym miejscu na świecie, ponieważ wszystkie Twoje dane są przechowywane w elektronicznym portfelu. Masterpass pozwala na rejestrację kart: Mastercard, Maestro, Visa. Więcej informacji o systemie blik znajdziesz tutaj: https://www.masterpass.pl
- Tradycyjnym przelewem na nasze konto bankowe - skorzystaj wówczas z poniższych danych:
75 1140 2004 0000 3802 7761 6404
mbank
ZabawkiLundi.pl
Przyborów 16
32-823 Szczepanów
Nie pobieramy żadnych opłat dodatkowych za powyższe formy płatności. W razie dalszych pytań dotyczących płatności, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
KOSZTY WYSYŁKI
Koszty wysyłki dla zamówień poniżej 300 zł
|
Płatne za pobraniem | |
Kurier |
20,00 zł |
Paczkomaty Inpost | 18,00 zł |
"Paczka +" Poczta Polska | 20,00 zł |
Koszty wysyłki dla zamówień powyżej 300 zł
|
Płatne za pobraniem | |
Kurier | 0,00 zł |
Paczkomaty Inpost | 0,00 zł |
"Paczka +" Poczta Polska | 0,00 zł |
WYSYŁKA JAKO PREZENT
Do przesyłki oferujemy również dołączenie ozdobnej karty z życzeniami (życzenia prosimy wpisać w polu "Wpisz tutaj treść życzeń").
Paragon za zakupione produkty nie zostanie dołączony do przesyłki - prześlemy go w formie dokumentu PDF na adres e-mail osoby składającej zamówienie.
Nasze zabawki produkowane są ręcznie. Wykonujemy również projekty naszych klientów, tak by każdy mógł spersonalizować swoją zabawkę - wyszyć imię dziecka, dodać slogan, aby zabawka była niepowtarzalna. W związku z tym dla produktów spersonalizowanych czas wykonania zabawki będzie nieco dłuższy niż w przypadku zakupu gotowego produktu bez opcji personalizacji.
Dlatego też informacja o czasie realizacji zamówienia jest podana przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym.
Czas realizacji zamówienia to 1-3 dni roboczych w przypadku opcji bez personalizacji oraz do 10 dni roboczych w przypadku zabawki spersonalizowanej.
Jest to czas, którego potrzebujemy na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Po wysłaniu Twojej paczki, potwierdzimy wysyłkę w wiadomości mailowej, byś mógł oczekiwać na jej dostawę.
- Kurierzy DPD: w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00. Uzależnione jest to od miejsca dostawy oraz spedytora.
- Paczkomaty InPost działają 24 godziny na dobę. Wybierając wysyłkę do Paczkomatu, dostarczoną paczkę możesz odebrać o dowolnej porze do 72 godzin od jej dostarczenia.
Powiadomienie o dostarczeniu przesyłki:
- Kurierzy nie mają obowiązku powiadamiania telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. W większości przypadków otrzymają Państwo telefon przed doręczeniem paczki, nie możemy jednak tego zagwarantować.
- W przypadku wysyłki do Paczkomatu InPost:
1.Przy zakupach w naszym sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. W oknie "Uwagi do zamówienia" wpisz nazwę i numer Paczkomatu, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji. Listę paczkomatów znajdziesz na stronie:
https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
2.W momencie nadania przez nas przesyłki, otrzymasz specjalny komunikat mailowy.
3.W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę. Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 3 dni od momentu otrzymania powiadomienia.
Uszkodzenia paczki podczas transportu:
W razie uszkodzenia paczki podczas transportu, bardzo prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.