FAQ

...czyli często zadawane pytania

 



  •  Jak długo trwa realizacja zamówienia?

 

Jeśli produkt jest dostępny od ręki, realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaakceptowaniu wpłaty i zmianie statusu zamówienia na:
"w realizacji”. W innym przypadku kontaktujemy się w ciągu 24h z informacją odnośnie statusu realizacji zamówienia. Wysyłka kurierem trwa
1-2 dni roboczych, natomiast przez Paczkomaty 24/7- około 1-3 dni roboczych. Jeśli produkt jest zamówiony na specjalne życzenie, wówczas czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych.

 


  •  Jakie są koszty wysyłki w Polsce?

 

Koszt dostawy wynosi odpowiednio:

15 zł – przesyłka kurierska (przedpłata na konto),

20 zł – przesyłka kurierska (za pobraniem),

12 zł – przesyłka do Paczkomatu 24/7 (przedpłata na konto),

18 zł – przesyłka do Paczkomatu 24/7 (za pobraniem),

14,50 zł –  "Paczka +"  Poczta Polska (przedpłata na konto),

20 zł –  "Paczka +" Poczta Polska (za pobraniem),

0 zł – wszystkie rodzaje przesyłek przy zakupach powyżej 300 zł.

 

Dokładną wartość przesyłki można sprawdzić po dodaniu towarów do koszyka (jeszcze przed ostatnim krokiem, jakim jest potwierdzenie zamówienia).

 


  •  Jakie formy płatności mogę wybrać?

 

Oferujemy następujące sposoby płatności za zamówione produkty:

a) płatność online za pośrednictwem systemu PayU. W przypadku odrzucenia transakcji prosimy o bezpośredni kontakt z PayU za pomocą maila: pomoc@payu.pl lub pod numerem tel. +48 (61) 630 60 05 w godz. 8.00 - 20.00 - codziennie:

- lista dostępnych banków będzie widoczna podczas składania zamówienia,  

- BLIK - wybierasz w sklepie płatność BLIK, podajesz kod z aplikacji w telefonie.

- kartą kredytową za pośrednictwem PayU - Visa, MasterCard,

- masterpass - usługa typu „portfel elektroniczny”.

b) przelew (przedpłata): należność za zamówienie należy wpłacić na rachunek bankowy: 09 1140 2004 0000 3102 3558 2888 , w tytule podając numer zamówienia.

c) płatność za pobraniem: gotówkę należy przekazać kurierowi.

 


  •  Chciałabym/chciałbym kupić konkretny produkt, który u Was jest niedostępny. Czy jest to możliwe?

 

Jeżeli dany produkt jest niedostępny, gorąco zachęcamy do kontaktu z naszym sklepem. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie dostarczyć Ci dokładnie taki model zabawki, jaki oczekujesz.  Zachęcamy również do zamówienia indywidualnego. Z ogromną radością wykonamy specjalnie dla Ciebie Twój indywidualny projekt.

 


  •  Czy zabawki są bezpieczne dla alergików?

 

Wypełnienie naszych kocyków, poduszek i miękkich zabawek  stanowi antyalergiczna włóknina silikonowa o certyfikacie Oeko-Tex Standard 100.

Woreczki sensoryczne wypełnione są naturalnymi kaszami oraz grochami. Jeżeli Ty lub Twoje dziecko nie możecie kontaktować się z tymi produktami nie należy ich zamawiać.  Wszystkie produkty używane do powstania zabawek są bezpieczne dla dzieci. Każda zabawka posiada certyfikat CE.

 


  •  Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Dokładne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

 


  •  Czy mogę wysłać zakupioną zabawkę jako prezent?

 

Tak. Aby wysłać zamówienie jako prezent wystarczy kliknąć w ikonkę prezentu podczas składania zamówienia. Do koszyka doliczona zostanie wówczas kwota 10zł. Zamówione produkty zostaną zapakowane w dekoracyjne opakowanie i wysłane pod wskazany adres w dodatkowym pudełku. Do przesyłki oferujemy również dołączenie ozdobnej karty z życzeniami (życzenia prosimy wpisać w polu "Wpisz tutaj treść życzeń").

Paragon za zakupione produkty zostanie przesłany w formie dokumentu PDF na adres e-mail osoby składającej zamówienie.



  •  Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

 

Nie. Podczas zakupów Ty decydujesz czy chcesz założyć konto czy wolisz wybrać opcję bez rejestracji.

Zachęcamy jednak do rejestracji, która jest darmowa i bardzo szybka. Posiadając konto możesz śledzić status swojego zamówienia a także być na bieżąco informowanym o aktualnych promocjach i bonusach.

 


  •  Co zrobić jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

 

W przypadku uszkodzenia paczki należy nie odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli jednak dopiero po rozpakowaniu okaże się, że przesyłka jest uszkodzona, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami. Pomożemy załatwić wszelkie formalności.

 


  • Czy można wybrać termin wysyłki zamówienia?

 

Istnieje taka możliwość. W polu „Uwagi” należy nas poinformować o konieczności wysyłki w danym terminie, np. ze względu na wysyłkę prezentu. Można również w tej sprawie skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

 


  •  Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

 

Informujemy, iż kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia do klienta przed dostarczeniem paczki. Kurierzy jednak praktykują wcześniejsze informowanie o swoim przyjeździe.

 


  •  Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Wystawiamy Rachunki, gdyż jesteśmy zwolnieni z VAT. Aby otrzymać rachunek, należy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać rachunek” podczas składania zamówienia oraz uzupełnić dane do rachunku.



  •  Jak mogę zrealizować kod rabatowy?

 

Podczas składania zamówienia wpisz w okno "kod rabatowy" kod, który posiadasz a następnie kliknij: ZATWIERDŹ KOD. Po akceptacji kodu, kwota zakupów zostanie natychmiast pomniejszona o wartość rabatu.

Nasza strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies korzystając z ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Więcej na temat Plików Cookies | Polityka Prywatności