Reklamacje i zwroty

Szanowna Klientko, Szanowny Kliencie,


Jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej nie jesteś w pełni zadowolona/y z dokonanego zakupu.


Nie ma jednak powodów do obaw. Nasza firma charakteryzuje się wysoką etyką pracy i przede wszystkim szanujemy prawa Klienta.


Aby ułatwić procedurę reklamacji lub zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zamieszczamy poniżej wszelkie potrzebne informacje.



Reklamacje


Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Klienta odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. O zmianie statusu reklamacji informujemy mailowo. 



Po wykryciu wady można:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.


Procedura reklamacji:

1. Prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres: ewa@zabawkilundi.pl, abyśmy mogli jak najszybciej rozpocząć procedurę Twojej reklamacji. 

2. Wadliwy produkt należy dostarczyć na adres:

ZabawkiLundi.pl 
ul. Przemiarki 22/11 
30-384 Kraków


3. Do paczki prosimy dołączyć: 

  • dowód zakupu (paragon lub fakturę). Jeżeli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden produkt, prosimy przysłać do nas ksero, oryginał dowodu zakupu zachować dla siebie.

  • wypełniony formularz reklamacji z krótkim opisem uszkodzenia - do pobrania poniżej:

    FORMULARZ REKLAMACJI PDF 



4. Koszty wymiany lub naprawy ponosi nasz sklep.


Należy pamiętać, że odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Klientowi rzeczy.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK oraz organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowo Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: sylwia@zabawkilundi.pl lub ewa@zabawkilundi.pl.



Zwroty


Każdy zakupiony u nas artykuł, również przeceniony, można zwrócić aż do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki! 


Przyjmujemy jedynie produkty nie noszące śladów użytkowania. Możesz je obejrzeć, sprawdzić jakość – tak jak w sklepie. Należy jednak uważać, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić zakupionych artykułów. 



Procedura zwrotu:


1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany\zwrotu produktu na adres: ewa@zabawkilundi.pl.


2. Produkt należy dostarczyć na adres: 


ZabawkiLundi.pl 
ul. Przemiarki 22/11 
30-384 Kraków


3. Do paczki prosimy dołączyć: 

  • dowód zakupu (paragon lub fakturę). Jeżeli rachunek został wystawiony na więcej niż jeden produkt, prosimy przysłać do nas ksero, oryginał dowodu zakupu zachować dla siebie.

  • wypełniony formularz wymiany\zwrotu - do pobrania poniżej:

    FORMULARZ WYMIANY\ZWROTU PDF 



Pomimo braku obowiązku podawania przyczyny zwrotu produktów, bardzo prosimy o pozostawienie takiej informacji. Będziemy chcieli uwzględnić ją przy konstruowaniu oferty naszego sklepu w przyszłości.

3. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam produktów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.


4. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Prosimy o nie wysyłanie do nas przesyłek „za pobraniem” - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.


5. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej: Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa.


6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.




Wymiana


W naszym sklepie zabawkilundi.pl wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. niedopasowany do Twoich potrzeb i wolisz inny model, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz: Zwrot), a nowy, wybrany produkt zamów w oddzielnym zamówieniu.

Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.


Zwrot pieniędzy


Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

  • płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu,
  • płatność PayU - kwota zostanie przelana przy pomocy PayU,
  • płatność zwykłym przelewem - zwrot pieniędzy na konto, z którego dokonano płatności.

Nasza strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies korzystając z ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Więcej na temat Plików Cookies | Polityka Prywatności